Online kurzy Tomáše Jehličky jsou ověřeny více než 0 spokojenými klienty.
👍 Dokončeno na...85%

Klub Výzva je život

Aktuálně je v Klubu 0 členů. Děkujeme za důvěru 🫶

Objednávka členství v Klubu na 6 měsíců

Vaše členství v Klubu bude automaticky obnovováno a každých 6 měsíců bude z vaší karty stržen poplatek za členství na další období, a to ve frekvenci 6 měsíců, dokud členství nepřerušíte.

Kdykoli v průběhu trvání vašeho členství v Klubu můžete upravit, pozastavit nebo zrušit své předplatné, a to napsáním e-mailu na naši e-mailovou podporu: info (zavináč) vyzvajezivot.cz.

Vyplňte objednávku

  • Máš problém s objednávkou?
    Zavolej na podporu (+420) 733 619 145. Jsme tu pro vás PO-PÁ 8:00 - 16:00. Když náhodou nebudeme u telefonu, zavoláme zpátky.

  • DŮLEŽITÉ: po stisknutí tlačítka "ODESLAT" prosím chvíli vyčkejte, než Vás stránka přesměruje. Může to trvat zhruba 5-10 vteřin.

Vstupem do Klubu získáš

  • Přístup do Klubu Výzva je život na 6 měsíců
  • Všechny programy, bonusy a recepty

    👑 Výzva 21 dní,
    💯 Výzva XXL,
    🏁 Startovací výzva,
    💛 Fit in 7,
    🔥 Spalovací výzva,
    👙 Výzva do plavek 1.0,
    👙 Výzva do plavek 2.0,
    🦹‍♀️ Výzva na maximum,
    💪 Výzva pro pokročilé,
    🥑 Detox výzva a 
    🥗 Jídelníčková výzva

  • Novinky pro rok 2024

    🥗 Jídelníček pro první fázi Výzvy 21 dní (již online ✅)
    🏁 Startovací výzva (již online ✅)

    💪 Posilovací výzva (léto / podzim)
    🎄 Adventní výzva 2024 (v prosinci)

    🏁 Hromadné starty uvnitř klubu

    💪 Pravidelné mini výzvy
    🥗 Pravidelné recepty


Co znamená garance ceny za členství?

Cenu, v době pořízení, máte garantovanou, po celou dobu, po kterou zůstanete v Klubu.

I když budeme cenu v Klubu zvyšovat, vaše cena se nemění.

Příklad: Pokud v průběhu trvání vašeho členství dojde k navýšení ceny vašeho členství a vy vaše působení v Klubu nepřerušíte, tato změna ceny se vás netýká.

Naopak pokud své členství neprodloužíte a budete chtít do Klubu vstoupit znovu až později, bude se vás týkat aktuální cena v době, kdy do Klubu znovu vstupujete.

Příklad s čísly: Pokud vstoupíte nyní za 2390 Kč nebo 2690 Kč / rok, tak v případě, že se cena průběhu roku zvýší např. na 2990 Kč / rok a vy své členství bez přerušení prodloužíte, tak pro vás stále platí původní cena 2390 Kč / rok. Pokud si ale dáte pauzu a do Klubu se vrátíte třeba s 3 měsíční pauzou, bude pro vás platit aktuální cena v té době, tzn. zmíněných 2990 Kč / rok.

Jak se měsíční nebo 6měsíční členství PLATÍ?

Měsíční nebo 6měsíční členství je placeno opakovanou platbou kartou vždy v intervalu, který si vyberete v objednávce s automatickým stržením platby z účtu.

Jak se členství prodlužuje:

Dokud v Klubu cvičíte, nemusíte se o nic starat, platby za členství se samy strhávají z karty v intervalu, který jste si vybrali, a to buď každý měsíc nebo pololetně.

Jak se měsíční nebo 6měsíční členství RUŠÍ?

Vždy 7 dnů před koncem členství vám přijde e-mail s informací, že se vaše členství bude prodlužovat.

ℹ️ V tomto e-mailu vám vždy připomeneme, jak členství v klubu zrušit.

V případě, že si nepřejete v Klubu nadále pokračovat, stačí napsat na naši e-mailovou podporu a my opakované platby zastavíme a platba za další období se již neprovede.

Jsou mé platební údaje v bezpečí?

Ano, veškeré vaše citlivé platební údaje jsou v bezpečí a je s nimi nakládáno dle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI-DSS Level 1.

Veškerý online platební styk zabezpečuje platební brána GOPAY, s.r.o., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů.

Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti GOPAY s.r.o.

Platební brána GoPay nakládá s údaji o vaší platební kartě podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI-DSS Level 1 (jedná se o nejvyšší úroveň datové bezpečnosti ve finančním sektoru).

Důležité odpovědi na otázky

Zde najdeš odpovědi na nejčastější otázky okolo Klubu.

Obecné otázky

Musím do Klubu vstoupit?

Ne, pokud do Klubu vstupovat nechcete a chcete i nadále využívat programy, které máte zakoupené, nic vám v tom nebrání.

Kde a jak řešit otázky k vašemu členství?

Veškeré otázky týkající se vašeho členství posílejte na naši e-mailovou podporu info (zavináč) vyzvajezivot.cz, popřípadě můžete zavolat na naši telefonickou linku (+420) 733 619 145.

Na těchto kontaktech jsme tu pro vás i v případě, že o členství v Klubu pouze uvažujete a potřebujete se jen na něco zeptat nebo se o něčem ujistit.

Otázky ke garantované ceně, platbám a zrušení členství

Jak funguje platba za členství?

Členství funguje na základě opakovaných plateb. Ty můžeme rozdělit do dvou skupin.
- Roční členství
- Měsíční nebo půlroční členství

Roční členství je hrazeno opakovanou platbou bankovním převodem, kartou nebo okamžitým online převodem bez automatického stržení platby z účtu. Platbu zadáváte vždy manuálně (bankovní převod nebo GoPay)

Měsíční nebo půlroční členství je hrazeno automatickou opakovanou platbou kartou vždy v intervalu, který si vyberete (1 měsíc nebo 6 měsíců). O platbu se tedy nestaráte, je strhávána automaticky ve zvoleném intervalu.

Jak členství v Klubu zrušit?

Nemusíte mít obavu, vše máte ve svých rukou a členství si můžete kdykoliv zrušit.

Měsíční nebo pololetní členství: Vždy 7 dnů před koncem členství vám přijde email s informací, že za 7 dnů bude vaše členství automaticky prodlouženo.
➡️ V tomto e-mailu vám vždy připomeneme, jak členství v klubu zrušit. V případě zrušení členství se platba za další období již neprovede.

Zrušení, pozastavení nebo změnu délku trvání vašeho členství nemusíte nechávat na poslední chvíli, můžete ho vypovědět, změnit nebo pozastavit kdykoli v jeho průběhu, a to na naší e-mailové podpoře info (zavináč) vyzvajezivot.cz, popřípadě můžete zavolat na naši telefonickou linku (+420) 733 619 145.

Roční členství: Vždy 7 dnů před koncem členství vám přijde email s informací, že za 7 dnů bude vaše členství ukončeno. V tomto e-mailu najdete údaje pro platbu za prodloužení členství.
➡️ V případě, že již nebudete chtít v Klubu nadále pokračovat, napíšete nám na naši e-mailovou podporu info (zavináč) vyzvajezivot.cz, a my zastavím opakující se vystavování dokladů.

Co znamená garance ceny za členství?

Cenu, v době pořízení, máte garantovanou, po celou dobu, po kterou zůstanete v Klubu.

I když budeme cenu v Klubu zvyšovat, vaše cena se nemění.

Příklad: Pokud v průběhu trvání vašeho členství dojde k navýšení ceny vašeho členství a vy vaše působení v Klubu nepřerušíte, tato změna ceny se vás netýká.

Naopak pokud své členství neprodloužíte a budete chtít do Klubu vstoupit znovu až později, bude se vás týkat aktuální cena v době, kdy do Klubu znovu vstupujete.

Příklad s čísly: Pokud vstoupíte nyní za 2390 Kč nebo 2690 Kč / rok, tak v případě, že se cena průběhu roku zvýší např. na 2990 Kč / rok a vy své členství bez přerušení prodloužíte, tak se vás stále týká původní cena 2390 Kč / rok. Pokud si ale dáte pauzu a do Klubu se vrátíte třeba s 3 měsíční pauzou, bude pro vás platit aktuální cena v té době, tzn. zmíněných 2990 Kč / rok.

Co když mi Klub po jeho uhrazení nebude vyhovovat?

Vstupem do Klubu Výzva je život vám nevzniká žádný závazek.

V Klubu budete tak dlouho, jak budete chtít a potřebovat.

Jako vždy jste krytí garancí vrácení peněz do 14 dní od uskutečnění koupě. Stačí, když v této době napíšete na adresu info (zavináč) vyzvajezivot.cz a vrácení peněz spolu vyřešíme.

Garance vrácení peněz do 14 dní platí pouze pro první opakovanou platbu kartou. Pro druhou a další opakovanou platbu kartou už garance vrácení peněz v ochranné lhůtě 14 dnů od zakoupení neplatí.

Praktický a konkrétní příklad A: Pokud budete členství platit na měsíční bázi a 10. den druhého měsíce se rozhodnete své členství ukončit, učiníte tak napsáním e-mailu na naši e-mailovou podporu info (zavináč) vyzvajezivot.cz, kde váš požadavek zpracujeme a deaktivujeme automatické stržení platby za další období. Vaše členství bude i nadále aktivní, protože bude v danou chvíli předplacené na celý druhý měsíc. Po uplynutí celého druhého měsíce se automaticky vaše členství ukončí a platba za třetí měsíc již neproběhne.

Praktický a konkrétní příklad B: Pokud budete členství platit na měsíční bázi a přehlédnete e-mail, který vás bude vždy informovat o budoucím stržení platby za další období a napíšete nám v námi garantované ochranné lhůtě 3 dnů od stržení platby s žádostí o ukončení členství s objektivním odůvodněním (úraz, nečekaná událost nebo i zmíněné přehlédnutí informačního e-mailu), vyjdeme vám vstříc a vaše členství ukončíme a vrátíme vám peníze za celý měsíc.

Jde později změnit délku členství

Ano, délku členství lze změnit. Stačí napsat na naši e-mailovou podporu info (zavináč) vyzvajezivot.cz, kde se domluvíme co změnit, jak vypořádat případný přeplatek apod.

Se změnou délky členství bude většinou spojená i změna ceny za členství.

Pro změnu ceny za členství u automaticky strhávaných plateb z karty, je vždy nutný písemný souhlas vás jako zákazníka.

Bez vašeho souhlasu vám cenu za členství změnit nemůžeme.

Bezpečnost opakovaných plateb kartou

Jsou mé platební údaje v bezpečí?

Ano, veškeré vaše citlivé platební údaje jsou v bezpečí a je s nimi nakládáno dle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI-DSS Level 1.

Veškerý online platební styk zabezpečuje platební brána GOPAY, s.r.o., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů.

Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti GOPAY s.r.o.

Platební brána GoPay nakládá s údaji o vaší platební kartě podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI-DSS Level 1 (jedná se o nejvyšší úroveň datové bezpečnosti ve finančním sektoru).

Otázky k obsahu Klubu

Co všechno v Klubu získám?

Pořízením / Vstupem do Klubu získáte přístup k: 👑 Výzvě 21 dní, 💯 Výzvě XXL, 🔥 Spalovací výzvě, 👙 Výzvě do plavek 1.0, 👙 Výzvě do plavek 2.0, 🦹‍♀️ Výzvě na maximum, 💪 Výzvě pro pokročilé, 🥑 Detox výzvě a 🥗 Jídelníčkové výzvě.

Je jedno, zda zvolíte roční, půlroční nebo měsíční členství. Jednotlivá členství se liší pouze v jednotkové ceně přepočtené na měsíc (čím delší členství zvolíte, tím levnější je 1 měsíc v Klubu, viz ceník.

Bez dalšího placení získáš přístup také k novinkám: 🥗 Jídelníček pro první fázi Výzvy 21 dní (již v lednu), 💪 Posilovací výzva, 🏁 Startovací výzva, 🎄 Adventní výzva 2024, 🏁 Hromadné starty uvnitř klubu, 💪 Pravidelné mini výzvy, 🥗 Pravidelné recepty

Co když mám nějaký program od vás aktivní a chci se stát členem Klubu?

V tomto případě nám napište na naši e-mailovou podporu info (zavináč) vyzvajezivot.cz, kde se domluvíme na řešení.

➡️ nevyužité měsíce ze všech vašich aktivních programů "převedeme na peníze" a ty odečteme z Ročního členství v klubu.

ℹ️ Na Výzvy zakoupené před více jak 12 měsíci i se nevztahuje nárok na využití slevy.

Jsou všechny programy v Klubu dostupné ihned nebo se k nim dostanu postupně?

Všechny programy, které byly zakoupeny v minulosti, budou dostupné ihned.

Všechny pro vás nové programy se budou odemykat den pod dni.

Jak budou fungovat doprovodné e-maily k jednotlivým programům?

V členské sekci Klubu, v sekci Nastavení, kterou najdete v menu na hlavní Nástěnce, najdete správu e-mailů. Nejprve si vyberte program, ke kterému chcete aktivovat doprovodné e-maily. Vložte vaš e-mailu do formuláře a postupujte podle instrukcí. Nejprve se zastaví všechny doprovodné emaily, které jste v danou chvíli měli aktivní a do 15 minut se spustí doprovodné emaily daného programu.

  • V případě otázek nebo potíží nám napište na info (zavináč) vyzvajezivot.cz
  • Zastihnete nás i na telefonu (+420) 733 619 145